rolgordijnopmaat.nl
Klik hier voor het Thuiswinkelcertificaat Gratis kleurstalen aanvragen winkelwagen icon Winkelwagen

Veelgestelde vragen

Kunt u de rolgordijnen komen opmeten en monteren?

Dit is momenteel nog niet in elke regio mogelijk. We hebben een aantal installateurs die op korte termijn ingeschakeld kunnen worden voor het opmeten en monteren van jaloezieën. Voor de beschikbaarheid in uw regio kunt u het beste even contact opnemen met onze klantenservice. Op de website vindt u echter ook duidelijke meet- en montage-instructies waarmee u eenvoudig zelf het meten en monteren kunt uitvoeren.

Wat zijn de verzendkosten?

Informatie over verzendkosten kunt u vinden op de informatiepagina onder verzendkosten.

Zijn er nog bijkomende kosten wanneer ik een order plaats?

Wanneer u gebruik maakt van onze standaard betaal- en leveringsopties zijn er geen bijkomende kosten. Wanneer u echter gebruik wenst te maken van optionele diensten zoals levering onder rembours, een tijdslevering of een betaling met creditcard zijn er wel bijkomende de kosten. Deze worden altijd gespecificeerd weergeven tijdens het samenstellen van uw order.  

Informatie over betaal- en leveringsopties kunt u vinden op de informatiepagina's over betalen en levering.

Zijn de prijzen inclusief of exclusief  BTW?

De getoonde prijzen op onze website zijn allemaal inclusief 21% BTW.

Wat is de levertijd?

Standaard is de levertijd voor Nederland en België 11-13 werkdagen. Indien de levering vertraagd is, ontvangt u hiervan binnen enkele werkdagen na het plaatsen van uw order bericht. Raadpleeg voor meer informatie de levertijden pagina.

Zijn uw producten ook geschikt voor gebruik in de badkamer?

In veel gevallen zijn onze producten geschikt voor gebruik in vochtige ruimtes. Mocht u willen weten welke stoffen hiervoor beschikbaar zijn? Neem dan even contact op met onze klantenservice.

Heeft u nog meer kleuren dan op de website staan?

Alle beschikbare kleuren staan op onze website. Er zijn dus geen andere kleuren beschikbaar buiten de collecties die op de website staan.

Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Als u een klacht heeft, horen wij dat graag zo snel mogelijk, zodat we u kunnen helpen de klacht te verhelpen. U kunt onze klachtenprocedure vinden op onze service & garantie pagina onder het kopje Klachten melden.